piątek, 30 sierpnia 2019

Powracam!

Cześć,

Nie mam pojęcia, czy ktoś tu jeszcze w ogóle zagląda, ale jeśli jest chociaż jedna taka osoba to proszę niech o sobie da znać w komentarzu. Ostatnio przybyła do mnie wena i podjęłam decyzję o powrocie do blogowania. Mam napisanych kilkanaście rozdziałów do przodu więc od teraz powinny się one pojawiać systematycznie. Zdecydowałam również, że oprócz tego poprawię rozdziały, które już tu opublikowałam rok temu. Zamierzam dokończyć tą historię i bardzo liczę na Wasz odzew. To nie są puste słowa - to naprawdę motywuje.

do zobaczenia wkrótce,
Incendia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozdział 8 Dla tych którzy odeszli, odchodzą i odejdą

W myślach odhaczyłam ostatnią rzecz do zabrania i przy pomocy zaklęcia zmniejszyłam kufer do rozmiarów odpowiadających wielkościom naparstk...

Najpopularniejsze